افزایش جریان خون با چهار حرکت ورزشی خارق العاده | بیماری

: آدمایی که دچار مشکلات عروقی هستن و خون رسانی درستی در بدن اونا انجام نمی شه معمولا دچار گرفتگی عضلات و ورم پا می شن. ورزشای خاص می تونه به این افراد کمک کنه تا خون رسانی در بدن رو بهبود بخشن.

افزایش جریان خون با چهار حرکت ورزشی

۱ـ پیاده روی:

پیاده روی یکی از راحت ترین ورزش هاست. این ورزش جریان خون رو زیاد می کنه. می تونه پیاده روی رو در زندگی

عادی افزایش دید مثلا به جای آسانسور از پله استفاده کنین. حتی اندازه کمی پیاده روی در روز می تونه واسه شما به درد بخور باشه.

۲ـ حرکت دوچرخه:

روی کمر بخوابین و دستا رو در کنار بدن بذارین. پاها رو از روی زمین بلند کنین و حرکت دوچرخه انجام بدین.

این کار باعث افزایش جریان خون می شه.

۳ـ حرکت بالا بردن پاها:

در حالتی مثل حرکت قبل قرار بگیرین. یه پا رو از روی زمین بلند کنین و چند ثانیه نگه دارین. قسمت پایین کمر

در این حرکت باید روی زمین باشه. پا رو پایین بیارین تا جریان خون بر پا برگرده.

بعد این حرکت رو دوباره تکرار کنین. این حرکت رو روی پای دیگری هم انجام بدین.

: افزایش جریان خون با چهار حرکت ورزشی عجیب

افزایش جریان خون با چهار حرکت ورزشی

۴ـ حرکت خم کردن زانو:

وقتی که روی زمین دراز کشیده اید یه پا رو خم کنین و به سمت سینه و شکم ببرین. چند لحظه پا رو

در این حالت نگه دارین و دوباره اونو باز کنین. این حرکت رو با آرامش انجام بدین.

این چهار حرکت باعث می شه که درد در پاها کمتر شه. بهتره

غذاهایی که سدیم کمتر دارن و فیبر زیاد دارن استفاده کنین.

ایسنا

.

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *